Wednesday, October 17, 2012

Hamboii.. Sedapnya landing dalam periukk!

Semalam sepatutnya kita takyah masak sepatutnyaaaaaaaa la kann. Tertiba balik kerja semalam suami kesayangan aiii tu pi tanya "nak masak ke yang??" haiii macam nak suruh masak je tuu. haha!


Lepas balik kerja tu, biasa la dah bini orang ni kann balik kerja singgah ler beli ikan, ayam, udang beli untuk stok seminggu terus. Nak singgah beli hari-hari malehh la akakk. Jadi sampai rumah tu bersilat terus ke dapur siang apa yang patut sebab nak simpan peti ais terus. Dah cik abe tanya dah macam suruh masak, takkan nak cakap "malassss la bangg" hok aloh kejam gila. hehehe jadi masak la secara laju dan pantas nya. Masak yang simple aje sudehh. Berpeluh juga la ketiak nii. haha!


Masa nak masak nasi letak la periuk kat bawah sebab nak buh beras kan. Tertiba lajuuuuu je si bella masuk dalam periukk.. Erk! Dah ler orang nak cepat sedappp je koo landing kan bella.



Ni nak marah ke nak gelak ni??
;p



"Keluar la bellaaaaa orang nak masak niiii wuiii!!"


Kadang balik kerja hilang penat semuanya lepas tengok gelagat bella yang comel ni. Tak jadi nak marah. Memang bantai gelak kaw kaw laa.. ;p


Hamboii hamboii hamboii!
"Keluarrrr sekarang bellaaaaaa!!!"


Kalau abang nak baca paper selalunya memang tak tenang la kan kalau ada bella. Memang kena kacau je la. Haha! Kalau tinggal berdua dengan dia memang terkekek-kekek ketawa tengok bella. Agaknya jiran sebelah heran je minah ni gelak sorang dalam rumah. heeee!




5 comments:

cikeyrah said...

Ya allah comelnya bella..hee

cik marikh said...

salam...
sangat-sangattttt comeyyy itu bella~

suka tengok gambar gelagat kucin2 seantaro dunio...(kalau kucin yg sebenaqnya datang dok nak gesel2 kat kaki sendiri, larikkkkkkk~huuhu)

Wawa_Nadwa said...

cikeyrah :

kan..
nk marah pun x sampai hati.
hihi!

Wawa_Nadwa said...

cik marikh :

dlu gitu jgk.
geli dgn kucing.
tp bila dah bella tak geli dah.
ok je.
hehehehe!

SURIA AMANDA said...

bestnya..akak x leh bela kucing kat umah..si kembar tu confirm picit2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998