Thursday, September 20, 2012

Pulau Gemia - Part 5

Inai di jari sudah hilang warnanya. Pulau Gemia tak habis-habis kisahnya. Wahh! Pantun 2 kerat. Boleh? Dalam draft banyak lagi cerita belum publish. Makin lama makin kurang entry yer. Dulu sebulan berpuluh-puluh entry boleh buat, sekarang sebulan 10 entry pun susah. hmm.. Mana roh rajin niiiii?? ;)


Ini entry terakhir untuk Pulau Gemia kay.. 
Entry sebelum ni klik sini ---> Part 1, Part 2, Part 3 & Part 4 


Kita syak yang kita ni sebenarnya mabuk laut laa. Yela sepanjang kita di Pulau Gemia, kepala adalah sakit sentiasa. Dah telan berbijik-bijik panadol pun masih sakit lagi. Haihh pelikk pelikk! Jadi bila kepala dah sakit, ubatnya adalah membuta je la kan. Kalau nak jalan-jalan kepala ashik berdenyut tak best pulokk. hok aloh! spoil laaa..


Elok kaki jejak jeti terus hilang sakit kepala.. boleh? "Macam mana kepala, sakit lagi tak?" Suami kerisauan. "Ehh dah ok la.. tak sakit dahhh.." hahahha. Rasa nak lempang je diri sendiri sebab dah la susah nak jejak pulau sekali boleh sakit kepala. huh! Jadi jangan la ajak kita pergi pulau ye kawan-kawan nanti sakit kepala tak sudah. Mencikk! ;p


Jumm tengok gambar!





Hati berdeborr sebenarnya sebab sebentar lagi nak naik bot untuk ke jetii. Waaa! Tak suka naik bot. Takde ke pengangkutan lain selain daripada bot laju??  ;p




Sampai je jeti rasa macam ringan dah kepala ni. weeee!~!


Shopping kopok untuk family sikit. Dah tu apa je ada kat jeti pulau kapas tu. Bagus juga, kalau tak banyak lagi kitaorang borong bawak balik. Hiks!


Tamat!


Berakhirlah sudah entry Pulau Gemia. Pulau apa tak pergi lagi ni?? Pulau Langkawi kita tak pernah jejak. Percaya tak? haaaa soo hati ni nak sangat jejak sana. Harap-harap kepala tak ting tong kalau tak macam mana nak shopping uollssss... ;p



4 comments:

Rara Nasiha said...

nanti pergilah pulau langkawi. syok woo. :)

Chekgu Azrine said...

akak pun blm jejak lagi langkawi..insyaAllah..bulan 12 sis..habis pantang akak holiday kat sana..insyaallah..

Wawa_Nadwa said...

Rara Nasiha :

tu laa..
mesti pergi nii..
;p

Wawa_Nadwa said...

Chekgu Azrine :

wawa pun tgh plan bln 12 ni nk g langkawi.
hrp2 jadi la.
heee!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998