Tuesday, September 18, 2012

Penat!

Kadang bila cuti tak ada istilah rehat dah sekarang ni. Rehat bagi kita nak duduk je rumah sambil tengok tv macam zaman bujang dulu. Boleh? Hahahahha.

Sekarang pantang cuti ada je program, ada je keluar mana-mana. Alahaiii acik ni penat la. Badan macam selalu je mengah. Ke sebab berat dah naik? Yela kut satu sebab berat dah naik, sebab lain tanggungjawab dah bertambah. Lagi-lagi jaga si kecil Bella kat rumah. Heee!

Rasa macam nak pergi bercuti dah rehat sepuas-puasnya tanpa gangguan siapa-siapa. Boleh? Bolehhhh laaaaa!!! *sambil hentak-hentak kaki* ;p

Nah! Berat badan naik. Stresssss. Dah macam mak orang dah kita tengok. Shawl kemana, belit-belit kemana. Sarung je la tudung gini. Senang hidop koooo! Hehehe.




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 comments:

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

sambung je cuti.. heheh dah nak ujung tahun ni memangggg malas...

Rara Nasiha said...

mana ada berat naik. maintain je ni haaa :)

Yati Omar said...

Salam kenal,

Mana ada gemuk. Nampak lansing jer tu.

Follow u ya :-)
Jemput singgah blog saya

http://mama-iloveu.blogspot.com/

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998