Wednesday, September 12, 2012

Bella Stella Loffa !

Mai sini kita nak perkenalkan baby baru kita, Bella Stella Loffa. Makkk aihh! Panjang gila nama kooo. Haha! Bella je sebenarnya saja kasi panjang. hiks! :)


Mula-mula Incik Lalan sibuk nak buh nama Loffa. Kita reject. Sebab bila panggil Lofa terus teringat Neelofa. hahaha! Pikiaq punya pikiaq.. Akhirnya, BELLA menjadi pilihan. Rasanya baru beberapa hari kita bela. Manja. Sangat manja. Nak kita belai dia sesajor. aloh aloh alohhh!


Kita ni seorang 'penggeli' orangnya. Tak boleh tengok taik. Hahahhaha! Tapi bila dah bela kucing ni gigih juga la hadap. Nasib pandai kencing berak kat pasir yang kita sediakan. Tak ada la berak merata jadi kautt buang je. Dan kita juga sensitif pada bau busuk. Hahahha! Nasib baik juga taik dia tak bau kuat. Kalau tak mau ter'wekkk' kat situ. Heeeeeeeeeeeee!!!


Suka main dekat kaki. Kadang nak mengemas sibuk kejar kaki kita. Nak masak main kat kaki. Apo laie den sumbat masuk dalam sangkar. Meoww meoww minta dikeluarkan. Mula tu macam alahaiii kesian la pulak. Lama-lama kena tahan gak, yela kalau sibuk kerja kaki kita nak buat apa semua terbantut. Kang ada yang terpijak kann. huhuhu! 


Jom la tengok baby kita nii.. :)










Mula-mula kahwin dulu Incik Lalan sibuk nak bela kucing tapi kita tak kasi sebab rumah kecik. Tapi tak tau macam mana hati terbuka nak bela kucing. Tengok si Bella ni terus nak bela, Cik Yati pun nak bagi lampu hijau terus kita amek je laa. Dah la susah nak dapat kucing secomel ini. Bulu kemain panjang, manja pulak tu. Terus jatuh hati padanya. ewahh!


:)


9 comments:

mEiZ SHA said...

cute tp preggy nanti xleh ada kucing tau yang...:)

dangerousss!!

Wawa_Nadwa said...

mEiZ SHA :

oh yeke?!
hmm nampak gayanya bg adik adik jaga la kutt..

Green Applez said...

bulu die yg comel sngt tuh!

Wawa_Nadwa said...

Green Applez :

bulu dia panjang!
tgn dia geram rs nak gigit je.
haha!

Chekgu Azrine said...

bahaya dekat ngn kucing during pregnancy sis..be careful ye if preggy..

Chekgu Azrine said...

bahaya klu bela kucing during pregnant..take care n bw careful if sis preggy k..

Chekgu Azrine said...

bahaya klu bela kucing during pregnant..take care n bw careful if sis preggy k..

Wawa_Nadwa said...

Chekgu Azrine :

ok sis!
take note. thanks!
:)

Alina Anghel said...

Beautiful photos! xx

http://www.theprovocativecouture.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998