Thursday, May 10, 2012

Maksud sebenarnya "Tak ada baju..." !

Perempuan ni kan sebenarnya suka berkias tapi lelaki ni susah nak paham.


contoh :-


"ishhhh nak pakai baju apa ni.. takda baju laaaaaaaa.." terus stress. Padahal baju bersusun dalam almari kan kan kann kannn. Dia mesti pelik punya bila kita kata tak ada bajuu. ;p



Maksud takde baju tu maknanya "Tak ada baju BARUUU.." paham dok?? Bila dah pakai baju tu pat lima kali kalii tu maknanya baju lama. Yang paling penting takut orang perasan "ehh bkn baju ni u pakai majlis bla bla bla... ehhh minah ni ashik baju niii je.. ehh baju nii lagii... bla bla blaaa" haaa gitu padahal orang lain sikit pun tak heran baju kooo tuuuuuu... Kekekkekekkeke!



Motip entry ni? Sekarang ni kita taktau nak pakai baju apa untuk pre wed sabtu ni. Arghh! Incik tunang dia senang je "alaaa pakai je baju yang ada" haaaa gituuu. Tapi kita rasa baju yang ada dalam almari tu semua dah tak cantik soooo rasa nak beli baruuu je.. wink winkk~



Sekian untuk hari ini..
okbai!

;p







10 comments:

Hannah Miswan said...

wawa ada thema x utk pre wed?

Wawa_Nadwa said...

Hannah :

takde la!
;p


tp wawa dah belek belek gambo hannah. nk ikut gaya kamu kutt..

Riena Haiqal said...

pompuan.. memang gitu... (bak kata suami saya).. benci nyew... sama dengan situasi saya ar..

ChiLaBaey's Spot said...

Ehem...Ehem... Singgah kat blog saya yer... :)

nUR_rOsALiNdA said...

Sila pergi beli baju baru..Hehehehe`

Neeza.Areef said...

klu bleh stp event nk bj baru..pstu baju tu pkai skali je..bajet x..hehe

Wawa_Nadwa said...

Riena Haiqal :

haha kann!
biasa la perempuan..
;p

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's Spot s:

tq pakngah for special entries..
:)

Wawa_Nadwa said...

nUR_rOsALiNdA :

baikk!
sekarang jgk wawa carik.
;p

Wawa_Nadwa said...

Neeza.Areef :

haa tau takpe.
hahahhah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998