Friday, May 4, 2012

Kad jemputan dalam proses edaran..

Hmm sekarang kita sudah mula mengedar kad jemputan untuk majlis kita nanti. Taktau la makin dekat ni makin nebesss plakk. heeee!!


Kita dah jemput melalui facebook. Nak hantar kad kepada semua memang tak terhantar, harap sangat itu sudah memadai. Yang mana dekat tu kita akan bagi by hand sajorrr. Bagi blogger dan rakan-rakan yang lain dah bagi alamat tu kita dah pos yerr, ada kata sudah sampai ke tangan. Yang belum tu dalam perjalanan la kutt..


Kad untuk rakan-rakan opis yang lain masih di tangan kuuu. Rasa macam awal sangat nak kasi, segan pun ado sebenarnya. Tertiba jadi pemalu puleksss.. Hehhehehehheh! Rakan di JB pula tunggu ada driverrr gi sana nanti ku kirim kan sahaja. Jimatt setem! ;p


Aiiii dah lantik orang-orang yang bertanggungjawab mengedarkan kad.. 
Untung laaa ada kawan sebaik iniii. Terharuuuu~
(^_^)




7 comments:

Munnafendy said...

tahniah wawa! bila majlis nya ni?

Wawa_Nadwa said...

Munnafendy:

2hb jun yang..
:)

Riena Haiqal said...

tak lama lagi dah jadi isteri orang.. :) semoga berbahagia hingga ke akhir hayat Wawa.. :)

cha said...

haha samala. i ms nk kasik kt ofismares muka otomatik jd merah haha.ehem kad utk i xde ke :p

ChiLaBaey's Spot said...

Alhamdulillah... Dah sampai di tangan saya.... :)

zal88 said...

2 jun gak ke..
same..=) sgn gak nk bg kt opis..hehe

Cik Wanie Ghani said...

wawa,
kad dah selamat mendarat ketgn kak wanie,
sori sgt2 x dpt hadir,
nanti akk trun,
kita jumpa ok
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998