Friday, May 18, 2012

2 minggu sahaja lagi...

Dup dap dup dap dup dap!


Haaa gituu bunyik jantung kita. oh hoiii! Nebes ahkak tahuuu. Tapi nasib baik la sekarang ni kerja bertimpa-timpa jadi takda la pikir sangat pasal majlis sangat. Kalau idak tak senang duduk dok memikior selagi tak selesai majlis. Harap-harap semuanya berjalan dengan lancar. Doakan untuk kita ye.. :)



Persiapan??


Rasanya semua ok kuttt. Taktau nak buat apa dah. Hehehhehe! Cuma sekarang nak cari tudung untuk sanding belah kita dan belah lelaki. Aduyaiiii... waktu kita tak nak melambak-lambakkk warna tuu. Bila kita nakkk tak jumpa pulak. Dah 3 kali pergi terjah jalan TAR tak jumpa-jumpa. Jenis kita ni kalau masuk dua tiga empat kedai tak jumpa, dah fedap dahh, terus balik. Heeeee!! Yela kita ni tak boleh stress sikit mesti sakit kepala. alahaiii~


Katering P 
Photographer P
PA System / DJ P
Gift P
Marhaban P
Hantaran P
Bunga telor P
Baju sanding belah perempuan / lelaki P
Mekap P
Dewan P
Guestbook P


Apa lagi ekk? 
Plss mana yg dah kahwin tu bgtau lagi apa nk buat.. hehehhehe!



Jemputan?


Kad juga telah di edarkan. Pening juga nak ingat balik kawan-kawan kan. Yelaaa ramai tuuu. Rasanya mesti ada terlepas pandang punya. Harap sangat jemputan melalui facebook sudah memadai sbb kad dah habis. Hehehehhe! Yelah.. Kawan kita sudah semestinya, kawan Abah, kawan Mama, kawan adik-adik, kawan Abah Dzul (atuk), kawan Mak (nenek) haaaa maklum la cucu sulung nak kahwin soo teruja tu lebih sikit. Hihihihi! Thanks alot untuk sahabat kita Azuan, Azri dan Suhaimi tolong kita edarkan kad disekitar kampus. Ahkak terharu dapat kawan sebaik mereka. Ececcececehh... Heeeee~



Baju Sanding?


Cantik uollsss! Dah 2 kali kita cuba. 1st cuba tuu tak jahit manik lagi dan agak besar. Ke sebab kita dah mengecil sedikit?? hehhee. Memang takk lahh! Makin besar lagi ada. Sempat ke lagi 2 minggu lagi ni. Ahhh! pakai je korset habis cerita. huhuhu! Design kita pilih dalam majalah je, ala-ala cinderella gituu bila pakai tu rasa macam cinderella sangat. Cheewahhh! hahahaha. Belah lelaki design biasa je. Design tu Mama pilih, kita ikut sajorrr. Dua-dua baju dah siap dan kita sangat puas hati.. :)




Harap sangat kawan-kawan dapat hadir memeriahkan lagi majlis kita nanti. 
:)




8 comments:

Riena Haiqal said...

eh taklama lagi tu... :)
semoga semuanya berjalan dengan lancar dan segalanya dipermudahkan yer... :)
Cantik header... :) simple but smart

cha said...

insyaallah i hadir tau yang. nnti u camla i. u cuti start bila?

Wawa_Nadwa said...

Riena Haiqal :

amin.
thanks ye!
:)

Wawa_Nadwa said...

cha :

thanks dear.
harap sgt kwn2 blogger dpt datang.
selalu di alam maya je.
hehehe!
i start cuti 30hb..
:)

Chekgu Azrine said...

tahniah dik..and thanks sangat jemput akak..

cik dyla said...

selamat pengantin baru kak.. dah dpt invitation kat fesbuk/.. :)

zal88 said...

same la..tgh dup dap gak ni..
hrp smuanye bjalan lancar..=)

mEiZ SHA said...

waaaaaaaaa
tahniah yang..:)
selamat pengantin baru yer..:)

nebes nebes gak tp seronokkkkkkkkkk tue..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998