Wednesday, April 4, 2012

Wordless Wednesday : Hantu laksa !

Hari tu pergi beli barang untuk buat hantaran dengan mama. Selesai shopping tertiba terbau laksa. Oh hebat betul hidung ni! Kata hantu laksa kann.. Area tu ada satu je kedai makan, apa-apa tu kena tanya dulu "kat sini ada laksa ke?" terus singgah makan laksa kejap u'ollsss. hik hik!


Memang terbaik laksa dia!
Telur tu kalau makan laksa, WAJIB adooo. Siyes!








wordless ke ni? hahhaha..
Ade aii kesah!
;p


8 comments:

Miss Hitam Tapi Manis said...

sedapnye laksa............lame giler x mkn..huwaaa..sobsob.....

cha said...

samaaa. i hantu laksa gak huhu

Wawa_Nadwa said...

Miss Hitam tapi Manis :

rugii nyerr!
;p

Wawa_Nadwa said...

cha :

kita serupaaaa!
:)

ChiLaBaey's Spot said...

Hantu laksa takpe Wa, jangan jadi hantu... Takutttttt.....

~capital N~ said...

mmg betul2 hantu laksa la akk nie,hehe..

tlg ajar cara2 memakai shawl mcm akk nie..cantik + kemas jer..
pless..

Wawa_Nadwa said...

ChilaBaey's Spot :

hee hee hee!
kannn.

Wawa_Nadwa said...

~capital N~

tu la!
klu ada byk menu lagi pun nk mkn laksa gak
hehehe!

akak pkai biasa je ni.
dlm youtube byk tutorial pkai shawl, lagi cantik-cantik..
segannn lerr..
heheh!
;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998