Monday, March 26, 2012

Mati terkejut tak??

Rasa-rasa korang la kan. 
Kalau kita pasang lagu ni ikan sebelah tu mati terkejut tak?
Kita kalau buat kerja mesti dengar lagu.
Takde la stress sangat kan. Tapi tu la takut ikan ni pulak stress.. hehe!
;p



Daripada 6 ekor ikan tinggal sekor je.
Yang lain mati terlebih makan kut.
Ada yang gatai tangan kt opis ni kasi makan letteww~
:)






_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

3 comments:

Iera balqis said...

awk bela ikan naga ke?? owh..ikan nie mmg senang mati..family sye pon pena bela byk kli , asyik la aii mati jek kje dye..haha


anyway , done follow & komen ur entry..hit me back..please visit & follow my blog..& please give some an ur opinion my entry also..tq ^^

Wawa_Nadwa said...

Iera Balqis :

hmm lama juga bela ni.
nk buat camne dh ajal dia kan.
hehehe!

ok thanks!

Chekgu Azrine said...

rajin bela ikan erk sis.. tp bagus orang kata bela ikan nih.. murah pun murah jek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998