Wednesday, March 21, 2012

Lunch with love @ Kenny Rogers

Arghhh! Seksa nya nak cari tajuk yang sesuai untuk entry ini. Kadang sampai malas nak update ini lah masalah nya, malas nak pikir tajuk.. heeee!!


Selalunya kalau nak makan mana-mana kita serahkan sahaja pada Incik Tunang pilih. Tak kisah la mana pun janji bukan makan sushi. hehehhe! Dan Incik Tunang pilih kenny rogers dah tentu makan ayammmmm??!! Kita sebenarnya taktau la kenapa tekak ni macam tak boleh makan ayam. Ngada-ngada sangat kan. Rasa macammmmm tak boleh masuk la senang cerita. Kalau ada pilihan ikan dan ayam, dah tentu aaii amek ikan. Tak kisah la jenis ikan apa kecuali ikan keliii. Cannot gooo!


Tapi dah orang nak belanja, jangan koo gataii tolak pula. Kang tiap kali dating makan kat mampley je baru tau. hiks!


Biasa la kan kalau nak tunggu ayam sampaii, bergambar la kann. Selalunya kita je la yang sibuk nak bergambar, yang Incik Tunang kadang tu macam takde perasaan je bila kita nak amek gambar dia. Hak hak! 


Ni gaya cover hidung. heeeeeeeeeeeeeeeee!!


Ni pula gaya cover comel dua-dua. Heeeeeeeeeeee!!
Bila belek-belek balik gambar dalam hp "ehh ehhh sama la puloksss"
Pipi tu nak lawan dia sebenarnya. Kekekkeke! ;p


Nyummmehhhh!
Selalunya kita kalau makan memang tak pernah habis pun, yela budjet diet hahahhaha. Tapi jangan risau sebab ada orang boleh tolong habiskan. ;)


Lepas lunch laju-laju pergi Plaza Alam Central Shah Alam nak cari photoghapher pulak. Alhamdulilahh dah ada photoghapher untuk nikah dan sanding nanti. 


Susah ok nak buat pilihan sebab kawan-kawan pun ramai berjinak dalam dunia photoghapher ni rasa bersalah kalau tak ambil depa. Tapiii tu la kena ikut kata hati sebab dalam hati dah berkenan satu photographer ni dari tahun lepas lagi. Sooo tekad ambil mereka jugak. Nama kena rahsiakan duluu ok! :)
 

:)





_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

4 comments:

cha said...

1st time tgk muka tunang u wa. Hee makin seri u. Wah tak sabar nk tgk wedding prep u :)

Wawa_Nadwa said...

cha :

oh yke?
rasanya dh byk kali tempek dlm blog kut.
heheee!

thanks cha!
:)

Rara Nasiha said...

Kenny rogers! sedapnya. lama tak makan. :)

Chekgu Azrine said...

Tingun jgk nk mkn KR..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998