Wednesday, February 8, 2012

Wordless Wednesday : Jogging yoo!!

Nampak kurus je kan kan kan.. tapiii...
Perut tu tak boleh blaaaaahh!!




Comel je sebenarnya. hiks!

6 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

bagus la dh start berjoging.. tapi mkn kene jaga gak.. hehe

Wawa_Nadwa said...

MéuzAngelo™ XXIII :

mkn kena jaga ek?
oh sy akan cuba. huhu!

Chekgu Azrine said...

kurus je akak tgk tak penah pun nampak gemuks.. eheheh..muka tembam chomel jek

Wawa_Nadwa said...

Chekgu Azrine :

muka tembam tu mmg sejak azali lagi.
hahhaa!
cuma tgk perut tu.
membuncitt la pulekss..
geram betul!

mEiZ SHA said...

hehehe
comel je..

mak cik urut akak kate
kalau da kawen xleh perut pipih sgt..nak ngandung susah..:)

Wawa_Nadwa said...

mEiZ SHA :

oh yeke!
klu perut camni senang ngandung tak?
heee!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998