Tuesday, February 14, 2012

Gambar ke Singapore lagiiii..

Oh! "Valentine Day" hari ini yaaaaa.. Takyah nak gedik sangat la nak pi raikan bagaiii yerr. Mehhh layan balance gambar-gambar yang belum kita tempekk dalam belog ni lagi bagus. 


Baru perasan shawl yang kita pakai masa pergi USS tu sakaiii gila. Salah belit ke hape pun taktau la, kalau tahu pakai je tudung bawal habis cerita. Comel sikit macam Datin Juma kan. #eh!tertiba je.. hehehhe! Kalau perasan masa baru masuk USS masih elok pakai kasut, pastu tukar selipar putih. Melecet ok, lebih baik pakai selipar sahaja nak jalan pun jauhhh kann..


Tengok je la gambar malas nak menceceh banyak banyak. Hiks!





Haaa mendealah ni yang kita naik. Boleh? Dengan makuda, pakcik macik kita naik sekali. hahahhah layannn jew lerr!!

Aloh aloh alohh! 
Yelaa masa kecik duluuu tak dapat naik kan.. Masa ni rasa nak sorok muka dalam handbag tauu.. haha!


Punyalah ramai manusiaaaa.. Sesak!











Last day!


Nasib shawl berpin kalau tak dah terbang, angin kuat betul!


Gaya ala-ala mak datin. Kooo mampu? Hahaha!



Beg bapak punya berat, biasa la kita ni kan baju spare banyak tak hinggat bukan pakai pun. Huhu!


Lepas ni takdak dah gambar gi singapore lagi. Dah habis!
heeee!:)

Tak boleh la tgk kt sidebar tu. Tertiba jantung ni berdebar-debar.
Dup dap dup dap!
Menghitung harii la katakann..
heeee!




8 comments:

Chekgu Azrine said...

chomel je sis..hehehe.. best erk dpt jejak kaki kat USS... jeles akak

Picoz Shupalula. said...

Best nye! Nak pegi singapore jugaaaaaaaaaaaak!!!

Wawa_Nadwa said...

Chekgu Azrine :

besttttt!!
gi la cuti sekolah nnti bwk anak2..
;)

Wawa_Nadwa said...

Picoz Shupalula. :

gi lah! best.. ;)

Hannah Miswan said...

bile lah kite dpt g jugak nie..hhuhuhu

Wawa_Nadwa said...

Hannah Miswan :

pegi la ajak cik abg..
heheh!

Cik Wanie Ghani said...

mmg bestlah g situ,
bila tgk gambar2 wawa nie,
terasa mcm nak pegi lagi jer,
hihihi

Wawa_Nadwa said...

Cik Wanie Ghani :

pegi la kakkk.
best!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998