Friday, September 30, 2011

Gambar Sekitar Majlis Hari Raya PHB 2011

Majlis Hari Raya PHB yang telah diadakan pada 24hb yang lepas telah berlangsung dengan begitu cemerlang gemilang terbilang, eyhh terlebih sudehh. haha! Penat lelah dan kerjasama yang diberikan membuatkan Majlis Hari Raya PHB ini berjalan dengan lancar walaupon tidak menggunakan khidmat katering, segak ayu berbaju raya tapi tetap menjalankan tugas dengan baik sekali. Syabas kepada semua yang terlibat.. ecehh!

Gambar terlalu banyak, dan kita tempek sikit je la ye dalam belog. Sikit keww? Haha memang taklah. Banyak juga kut. Ini antara gambar yang terpilih.. :)


Pengacara Majlis, Shamir & Shima.


Alololoo suweet je. haha!


Tahun ini Unit Pentadbiran sediakan ais krim. 
Unit lain sediakan satay, buah, air dan sebagainya.. :)


Ayub & Family . Bulatnya mata Addin. :)


Tokay kereta ! hihi.. Anak En fazlan !


Hamboii! Peluk bagai nak rak taknak kasi orang amek kereta dia. hehehe!


Sukee nya dia.. :)


Tetamu yang hadir.



Ketua Projek yang tak sabar nak bagi ucapan. hik!


Me & Dani.


Abg Tan & Kak Min. Suweet couple !


Kak Shima & Rohaida.


Malam tu ramai pakai warna orenn laaa.


Tahniah kepada semua yang bertuah.
Kita tak bertuah la malam tuh. Sedih! hahahha.


Abu & Family.


En Bador & Family.


Menang Family Ceriaaaa. Sedondon biruu gitu !


Timbalan Pengarah Kerja, PM Zainudin.


Kak Awin & Dini. 


Suhaimi & siapa nama nya, taktau. hahah! buleh gitu??


Zuha & Isteri .

Sesi membungkus. Makanan memang banyak lebih jadi semua boleh tapau bawak balik.


Aduh! Hangin je tengok budak ni angkut hamper.
Mentang-mentang kite tak dapat. hik!


Kechik !


Anak siapa la yang comot niiiiiiiii.. Hehe! Irfan, anak ketua projek kita.
Rasa nak cubit pipi tu tauuu!!


Hamboii! Kusyuk macik ni membungkus. hahaha!



TPK & isteri.


Tuan punya belog. Kita tak pakai baju raya sebab baju raya kita tak cantik. muehehehe!


Baju putih & tudung kuning. aiyak! sama la pulekss..


Jejaka PHB .


My Fav Pic !!
.
.
.
.

Kak Shima. Rohaida. Kechik. Me. Halim.



Tambah lagi yang lainnn.


Smileeeeee!!


Say cheeseeeeeee!!



kbaiiiiiiii.. !!!!





Kredit picture to Azuha Mamat !



Thursday, September 29, 2011

Gambar Rewang Majlis Hari Raya PHB 2011

Tahun ini opis telah bersepakat nak rewang sahaja untuk Majlis Hari Raya PHB tak mahu pakai katering. Seronok memang seronok tapi fenatttttttt toksah cakap. Bak kata pepatah 'Yang berat sama dipikul, yang ringan sama dijinjing' tapi kalau orang yang sama je kena pikul berat tuh susah juga kan. hehehe!

Ok tak mahu beceloteh banyak hari ini, so tengok gambar sahaja ye. Thanks to Azuha Mamat untuk gambar yang menarik ini. Bukti kita datang tolong wat keje. hahahhaha!  :)

Puan Sarah berseri-seri masa peknen ni.. ;)


Ngantok ke Cik Kak?? :p

Senyum terpaksa ke tu?? :)

Orang dapur.

Gaul Ayob jangan tak gaul. Jangan sampai gugur janggut ko dalam ayam tuh sudehh. Haha!

Chef PHB.

Ketua Projek. "Sakit pinggan mak nokk!" hehe.

Orang kuat PA System.

Relaks kejap layan kok luuuuu.. :)

Comey! Anak dara Don. :)

Peace !

Cik Norzie bersama anak bujang. :)

Tangan siapa??

Ohh double chin?? Drumstik?? Oh noooo!!

Basuh jangan tak basuh !

no caption.

Rajinn budak ni untung siapa dapat. Muehehehehe!!
Nampak urut pon timbul. Kerja kuat neh!
:P



Kredit picture to Mohd Azuha Mamat.. :)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998