Thursday, December 22, 2011

Si PUTEH kesayangan hambaa..

Dah lama rasanya tak cerita pasal si PUTEH kesayangan kita ni kan. Alhamdulilah si PUTEH tak banyak meragam tapi tu la sekarang ni macam-macam bunyi pelik keluar. Nanti la kita pergi check bunyi apakah itu.. Risauu sangat. -.-"


Baru-baru ini ada rezeki lebih sikit, terus pergi ketuk dan cat si PUTEH kita ni.. Tengok je la gambar kat bawah ni, dah huduh sangat rupanya. Kemek dan calar sana sini. Kata warna putih so memang nampak sangat la kalau dah calar kan.





Gambar kereta lepas di cat tak ambil la pula. Lupaaa! Takpe anggap je la calar calar ni dah takde.. haa gitu. Eheeee!



Yang kemek ini kita buat sendiri. Masa tu memang kena pilih langgar divider atau kereta orang. Uwaaaaa terpaksa korbankan kereta sendiri la nampaknya. Tu yang jadi gini.. Hati ni remuk ok masa dengar langgar tu. Terus takde mood. Sodeh!  :'(



Jadi sekarang kereta kita tiada lagi calar balar dan kemek kemek. Manyak selonok! Sayang woooo. Tapiiii dah seronok-seronok tuu tayar belakang pula kena screw. Patut la rasa berattt je, puas tekan minyak tapi tak laju seperti biasa rupanya tak ado angin. Biasa la kita ni tak reti bawak sloww rasa macam tekanan je lagi-lagi kalau kereta depan kooo slow tahap siput.. Menguji kesabaran betul !  Ggrrrrr ~



Ok tampal hanya RM5 sahaja takde la pening nak membayoo.. heee!! Tapi bukan kita bayo pun Incik Tunang yang bayo kalau setakat RM5 tak luakk pun. Cuba kena RM500 mesti dia buat-buat tak nampak je. Caya la cakap den.. hahahhaha!


Sekarang ada bunyi pelik kat tayar plak. 
Aduyaii mengganggu konsentrasi kita nak memandu je tau..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998