Wednesday, December 7, 2011

Ayuh! Kita berbasikal .

Rasanya dah lama kut tak berbasikal. Bertahun-tahun juga la tak kayuh, risau juga kalau-kalau dah lupa macam mane nak naik. Melampauu kan. hehe! Masa ni tengah tunggu basikal. Basikal yang dekat belakang tu semua takde angin. Aiii tak minat satu pun. Sangat memilih ok. Taknak seat yang tinggi, taknak yang kotor sangat, taknak gear yang rosak, angin takde taknak bla bla blaa.. Cerewetnya kooo. Pilih basikal je kut.. hek! :D




Hoooyehhh! Beskal kita no 22 ! 
My fav number '2' .
Memang tak pilih no pun sebenarnya. Dalam gambar baru perasan. Jodoh. hiks!



Masing-masing bersemangat. Kooo taktau kena turun bukit, naik bukit. Naik bukit paling hazab nak kayuh. Nasib ada gear kalau tak somputtttt den!!!




Kenapa begini ????
:D



Berehat sebentar amek napassss.



Sempat gak online.. hehe!



Kembang-kembang hidung kepenatan. huhuhuhu!!
Seat kita tu rendah sangatt hokey. Memilih lagi. Fadan muke koo.. haha!



Punggung dah kebas dan lenguh-lenguh. Kenapa la seat tu keras sangat. Rasa nak buh bantal disitu. Muehehehhe!



Kita rasa peha kita dah slim sikit.. ZZzzzzzz ~
Kita pakai seluar slack je, dari lawat tapak projek terus tukar baju je.. huhu!




Kepenatan. Sampai maghrib bas tak datang-datang amek. Lupakah kami disini. Nak suruh kami jalan kaki kah?? Sorry penat.. heeeeeeee!! :)


Waduh! sakit peha-peha ni, lemak dah pecah kut kan. Aserehee haa reheee lalalalalalala~  Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!



1 comment:

lily lotus said...

lamanya akak tak cycling, pasnih u gi swimming pulak...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998