Monday, December 19, 2011

Astagafirullah al azim.. Sabar je wawa oi !

Astagafirullah al azim al lazi la i la ha illa hu wal hayyul qayyummu wa atuh bu ilaik.










Astagafirullah al azim al lazi la i la ha illa hu wal hayyul qayyummu wa atuh bu ilaik









Astagafirullah al azim al lazi la i la ha illa hu wal hayyul qayyummu wa atuh bu ilaik.











Astagafirullah al azim al lazi la i la ha illa hu wal hayyul qayyummu wa atuh bu ilaik.







Astagafirullah al azim..



Astagafirullah al azim..



Astagafirullah al azim..





Hari ni tertiba rasa stress sangat. Hanya mampu beristighfar. Stress sebab buat kerja orang, kerja yang kita biasa buat tapi cara kerja lain-lain. Kita tak kisah sangat pun kalau nak tolong tapi.. Ya Allahhhh... Pening ok pening buat kerja orang, berterabur, tak tersusun. Macam mana koooo punya kerja niiiihhhhhh!!! Rasa nak menjerit je... Haihh! Kita bukan la bagus sangat pun, kadang ada salah jugak..




Aiyaq mata, aiyaq hidung otomatik semua keluar dah tanpa disedari. Hahahah! Teruk betul. Tu stress punya pasal. Buat kerja sendiri tak pernah se'stress' gini.




Jangan ada siapa-siapa yang tegur harini mau air mata ni laju keluar.
Heeeee!! Ok dah rasa lega dah dapat luahkan dalam belog ni kalau tak terbuku je geram dari tadi. Tu untung orang ada belog. Kekekkekekke!







Kurangkan kontraversi, tingkatkan prestasi. Chowww bebeh!






Tak sabar mau pergi bercuti hujung minggu ni..
 -.- "




6 comments:

roq said...

stress? ambik bantal...tekap kat muke....jerit kuat2.....best! hehe...cer try...

singgah2 la sini :)

ChiLaBaey's Spot said...

Assobarulminnaliman... Sabar tu separuh dari iman... Jgn sampai stress, tak bagus untuk diri....

Chekgu Azrine said...

Sabo dik..jgn stressed sangt nti pengsan dik..hehe

Wawa_Nadwa said...

roq :

kt opis ni taktau nk cari bantal kat mane so tak dapat la nk jerit kuat2..
heee!

nangis je la yg mampu.
:)

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's Spot :

maybe dh tahap max kut sbb tu rasa stress..

Wawa_Nadwa said...

Chekgu Azrine :

dah ok.
mybe sebab dah makan kut. hee!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998