Wednesday, November 2, 2011

My BFF Engagement

Congratulation my friend!


Dugaan demi dugaan ditempuhi akhirnya bertunang juga bff kita ni sebagai kawan kita gembira lihat dia gembira. eceh hehe! Selamat ditunangkan pada 23 oktober lepas dalam majlis yang ringkas dan meriah. :)


Tak ada apa nak diceritakan. Jom tengok gambar okay ?  



Kita sampai dalam 12 lebih. Si Mariam ni pun dan siap mekap. Awalnya siap, tak sempat nak tengok. baju tunang dia cantik sangat sangat.  :)


Warna tema PURPLE .


Cincin disarungkan selepas zuhur. Tak sempat kita nak belek cincin mariam tuh. hehehe!


Hamka, jejaka yang telah berjaya menambat hati Mariam. Sweet kan dorang nih.  :)


"Selamat Bertunang Mariam & Hamka"


Giliran kami pula bergambar. Kena tunggu giliran masing-masing sebab ramai nooo peminat si Mariam ni. Dah macam artis dia pada hari tu, hari tu je la. hahaha! Hanya kita dan Farziera datang bersama, yang lain diam tiada khabar berita. Mungkin sebab majlis bertunang je kut kan.. ;)


Dah tak tau nak posing macam mana, boleh ?  :)


Cantik kan?? :)


Untuk Mariam, Selamat bertunang. Semoga kita sabar dan tabah harungi dugaan dan ujian yang datang di alam pertunangan ini. ;)


Untuk Farziera, selepas ini mungkin kamu pula, jadi bersedialah untuk disunting. Hehehhe!


:)




Gambar terakhir sebelum pulang. ;)


Tahun ini ramai kawan-kawan bertunang, nampak gayanya tahun depan banyak la kenduri kahwin. Jangan sama tarikh dengan kita sudehh.. hihihihi !




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998