Tuesday, November 1, 2011

Kenapa awak sayang saya ?

Kita benci soalan ini sebab sampai sekarang masih tak dapat jawapan nya.
Tidak boleh diluahkan dengan kata-kata.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Kenapa awak sayang saya ?
hurmm.. sebab saya sayang laaaa..


Yelaa sebab apa sayang ?
Hurrrmmmmm (pjg sikit hurrmm dari tadi) sebab awak ambil berat pasal saya.


Lagi ??
Hurrmmmmmm.. Sebab awak jaga saya dengan baik.


Lagi ??
Hurmmmmmmmmm.. Sebab awak selalu bawa saya jalan-jalan.



Tu je ??


Ini la lelaki bila kita dah kasi SATU sebab dia akan tanya lagi lagi dan lagi. So kalau dia tanya "kenapa awak sayang saya?" adalah lebih baik diam daripada bagitahu sebab apa. Kalau tak dia akan tanya sampai korang jadi serba salah dan blur secara tiba-tiba memikirkan jawapan nya. Kadangkala terpaksa tipu. He he he he!!



Saya sayang awak sebab? 
Sebab-sebabnya ada dalam video ini. Ok lepas ni jangan tanya dah. :)


(^_^)



6 comments:

mEiZ SHA said...

sayang tu dtg tanpa alasan kan..:)
semoga sentiasa ada sayang dlm jiwa kalian..;D

Wawa_Nadwa said...

mEiZ SHA :

dat's rite darling.
hihihi~

thanks yeah!
muahx!

Chekgu Azrine said...

SayA sayang awak sbb saya sayangla..rasa2nya blh tak jwb camtu??hehe

Wawa_Nadwa said...

Chekgu Azrine :

itu adalah jawapan yang TERBAIk sekali.
hahahha!

Picoz Shupalula. said...

sayang dari hati :')


P/s : Im your 600th follower !

Wawa_Nadwa said...

Picoz Shupalula. :

oh tahniahh!

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998