Monday, November 7, 2011

Huiyohh! Dah ada laguu tuu .


3 lagu yang menjadi pilihan adalah : -

 Count on me

Stereo heart

Move like jagger


Buat masa ini 3 lagu tu yang kita dok ulang-ulang dengar. 
Best pul0kss sambil-sambil buat kerja kann.


Tapi bagi sesiapa rasa macam memekak je lagu ni kan. Cepat-cepat la slow kan volume yer. Atau pun klik sahaja button pause kat sebelah tuh, diam la dia. Boleh la baca belog kita ni dengan tenang. heeeeeeeeeeeeeeeeeee!!




1 comment:

BalqisZulkifli said...

bw :) nice blog.. follow you.. ;) hit me back. hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998