Friday, November 4, 2011

Ala-ala kat Bali gitukk !

Tu adik adik kita yang cakap ye. "huiyooo cantik la.. macam kat bali jeee.." Cakap camtu macam penah pergi Bali je. Hahahhaha! Bila mereka dah cakap camtuh, apa lagi kitaorang pun posing la dengan bersungguh. Sebab tu la gambar kita dengan Angah je banyak. hehehehe!

Yang tak tahan. "korang ni macam pergi honeymoon je.. " Kekekkeke! Sebelum uolls salah faham jadi kita nak bagitau bahawa jejaka yang berbaju biru tu adalah abang saudara kita ye. :)



Sepatutnya nak gambar sorang tapi si Angah ni nyeb0k je. Heeee!


Over nyerrrr !


Eeiii buruk betul la seluar biru tu. kenapa la kita pakai seluar tidur tu. Selalunya memang pakai seluar jeans sahaja tapi rasa susah nak tukar nanti, tu yang bawak seluar ni.. Aiyohhh!


Puas posing berdua, posing dengan family pula. Hangin je dorang asyik gambar kitaorang je. Hahhahah! Relakssss laaaa.. ;D


Gambar terakhir kami di sana.. :)


:)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998