Tuesday, September 27, 2011

Tak boleh lawan muncung kita laa..

Tak tahu apa motif gambar gini. Heee! Dia nak amek gambar dia sebenarnya dan aku terus buat gitu konon nak rosakkan gambar dia. Ini lah hasilnya. Haha! Gasakkk..

Muncung tuh rasa nak lempang je. 




Nak nyeb0ok gak letteww .
Muncung kam0o tidak boleh lawan muncung kita la. huuu !



Macam buh alas meja atas kepala daaaa..
Muehehehhee!
: )


4 comments:

Nini Hartini said...

hehe..mahal muncung tu.

Munna said...

adik eh? dah mcm besfren dh

Wawa_Nadwa said...

Nini Hartini :

kan.. haha!

Wawa_Nadwa said...

Munna :

yer adik kita.
biasa la adik badik perempuan kan mcm kwn je.
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998