Thursday, September 29, 2011

Gambar Rewang Majlis Hari Raya PHB 2011

Tahun ini opis telah bersepakat nak rewang sahaja untuk Majlis Hari Raya PHB tak mahu pakai katering. Seronok memang seronok tapi fenatttttttt toksah cakap. Bak kata pepatah 'Yang berat sama dipikul, yang ringan sama dijinjing' tapi kalau orang yang sama je kena pikul berat tuh susah juga kan. hehehe!

Ok tak mahu beceloteh banyak hari ini, so tengok gambar sahaja ye. Thanks to Azuha Mamat untuk gambar yang menarik ini. Bukti kita datang tolong wat keje. hahahhaha!  :)

Puan Sarah berseri-seri masa peknen ni.. ;)


Ngantok ke Cik Kak?? :p

Senyum terpaksa ke tu?? :)

Orang dapur.

Gaul Ayob jangan tak gaul. Jangan sampai gugur janggut ko dalam ayam tuh sudehh. Haha!

Chef PHB.

Ketua Projek. "Sakit pinggan mak nokk!" hehe.

Orang kuat PA System.

Relaks kejap layan kok luuuuu.. :)

Comey! Anak dara Don. :)

Peace !

Cik Norzie bersama anak bujang. :)

Tangan siapa??

Ohh double chin?? Drumstik?? Oh noooo!!

Basuh jangan tak basuh !

no caption.

Rajinn budak ni untung siapa dapat. Muehehehehe!!
Nampak urut pon timbul. Kerja kuat neh!
:P



Kredit picture to Mohd Azuha Mamat.. :)




2 comments:

aleen aiden said...

fuuhhhh meriah kemaen!ketua projek tu tengok rambut je dah mcm zed zaidi.kemaen tau..hi3

Wawa_Nadwa said...

aleen aiden :

a'ah rmai kt opis ni dia mcm zed zaidi. hehehehe!

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998