Friday, September 9, 2011

Ceritera 3 Syawal

 Assalamualaikum.

Heylooo. Bosan erk cerita raya?? Nak buat macam mana gambar raya beratus-ratus rasa sayang tak tempek dalam belog. Heee~

Raya ke tiga masih di kampung. Kita jalan jauh sikit kat Kulim, rumah Mak Teh adik mama. Masa pergi tak terasa jauh nya, masa nak balik perut tengah kenyang, mata pulak ngantok terasa jauhhhhhhhhhhhhhh sangat. Bila nak sampai ni.. bila nak sampai nii..  Bila nak ada driver ni, kita nak jadi co-pilot pulakk. :)

Takde dah jumpa lemang atau rendang, semua lauk-lauk kampung. Sedaaaapppp! Tak tahu sejak dua menjak ni minat betul makan ulam-ulaman dengan sambal belacan. Kita kan tekak melayu jadi lauk-lauk kampung ni kalau makan memang puasssssssss sangat. hiks!


Setelah mengharungi perjalanan yang panjang akhirnya sampai juga rumah Acik adik mama. hehehehehe! Rasa nak menjerit "yeahhhhhhh akhirnya sampai jugakk" tapi jerit dalam hati saja.

Penat terubat bila nampak laksa dihidang atas meja. Wahhhh! My pebret lagikk. Aduiii camne pipi, badan tak naik koo makan makan dan makan. huhu~ percayalah kita makan sikit je.. heee!!

Oh gambar dibawah ni bakal cikgu, Intan. Belajar rajin-rajin ye! :)

 Sebelum pulang seperti biasa kita haruss bergambar. :)

 Adik-adik sepupu.
 

Gadis jelitass!

Kami yang gila kamera . :)


Hanya tinggal anak-anak sahaja. Mak mak semua dah balik rumah Tok. Heee!!


Si kecil juga tak ketinggalan bergambar. Dorang pelik okay tengok kakak-kakak semua sakan bergambar. heheheh!



Si kecil tak kurang hebatnya. Ikut sape kan?? hiiihii!

Tengah tuh Mak jemah. Hahha!

Tuan belog !

Anak-anak dara & mak dara. Cuba teka yang mana mak dara?? hehe !

 Try buat muka paling huduh. Saja takde keje !
Tiada niat nak hina siapa-siapa hanya sekadar gurauan semata-mata. :)



Pengsan tengok muka sendiri !
:D

 Yang si kak long siap buat dengan tangan. Zzzzz~

 Haiiy0hh!


Dua Kak Long .
Aii bergambar dengan artis u.. :)

 Kenapa kita dibelakang?
Kalau kita berdiri didepan nampak la kita lagi besarrr. huahua!

Adik & kakak !

 Dah lama tak naik beskal. Ni eksyen je lebih. :D
Sape la pi tarik tempat duduk tu ke atas. Sakit la ngokk!!

 Sshhhhh ~

Baru balik dari beraya dan melawat orang dalam pantang.
Alohhhaaii comey sangat baby dia..!  ^_^


3 comments:

eqbalzack said...

salam wawa,
selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin...
abg eq tak raya sangat tahun ni. kerja2 PhD punya la banyakkk...hehe

eqbalzack said...

salam wawa,
selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin...
abg eq tak raya sangat tahun ni. kerja2 PhD punya la banyakkk...hehe

Wawa_Nadwa said...

abg eq :

selamat hari raya.
takpe takpe demi masa depan. korban kan apa yg patut.
hehehhe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998