Tuesday, September 13, 2011

Budak bulat yang sangat comel .

Assalamualaikum.

heeyyaahh! Hari ini dah takmo cerita pasal raya. Kita berhenti cerita raya buat sementara okay. Mari kita cuci mata lihat gambar budak bulat yang sangat sangat sangat comel ini. Tengok pipi tuh, buat orang gewram nak cubit tauuuuuuuu.. :)

Baru nak masuk empat bulan tapi dah pandai menyiarap dah mula nak merangkak. Cepat kan?

 


Entri tak akan sempurna jika tak tempek sekali gambar tuan belog kan. Eceeh!!
Muka tu memang kilang minyak yang berjaya. Sekejapan boleh berminyak dan susah nak jaga.  




Sekarang kalau pergi rumah mak mesti tak sabar nak tengok si farhan ni. Maklum la si bulat ni paling kecik jadi dia je yang jadi perhatian. Nasib nak dekat orang, sesetengah budak memang takmo dekat orang. Baru sua tangan ko dah nangis macam kena cubit kan. Ok fine taknak sudehhh. hee!


Kalau korang boleh dukung si bulat ni lama memang hebat la. Tangan ni cepat lenguh kalau dukung dia. Kusss semangatt !


Hye eberibadii !
:)


Pipi tu memang untuk digomol. Hahahaha! Nasib tak geget. Dia redha je la tuh.
Muuuuuuuaaahhkkkk!

2 comments:

Shahrul Tanaka Safeai said...

2-2 sama bulat? kakakaka

Wawa_Nadwa said...

shahrul :

uit!
tgh cerita pasal baby bukan kita ok.
hehehhe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998