Tuesday, September 20, 2011

Axis Atrium Shopping Mall

Axis Atrium ni kalau tak silap baru saja dibuka di Taman Cempaka, Ampang. Ke dah lama buka tapi tak reti-reti nak singgah masuk. Heee. Padahal selalu je lalu tapi tuh la tak teringin pun nak masuk. heh! 

Dari luar nampak macam best ! :)



Hari minggu lepas ajak adik perempuan pergi sini, saja jalan-jalan cuci mata. Sekarang duduk rumah je okay memandangkan masing-masing tengah mengira hari gaji. oh nasib la koo. hehehe! Kami bukan peminat setia warna hijau. Tu hanya blogger ceeramoon je. Ni pun hanya kebetulan. Haaa gasakk la orang nak kata boria pun. Hihihi!

Kata tempat baru buka jadi tak berapa nak meriah lagi, kedai baju perempuan banyak. haa tu yang penting hiks! Sini lagi OKAY dari galaxy ampang. :)



Masuk je dalam terus nampak pusat karaoke. Tanjatt gegirl uollss. Padahal memang dah tau sebab abah yang bagitau ada karaoke ni. Heeeeee!! Kita ambil bilik kecil sudah untuk dua orang. Hanya RM15 sahaja buat masa ni la kan, hari biasa RM10. Esok-esok harga naik letteww!!

Telipon bimbit kita murah jewww sebab tu gambo smua blurr.. hihi!
 

Kita ni memang minat menyanyi walaupon suara tak berapa nak merdu. Jadi menyanyi untuk diri sendiri sudehh. Sini tak banyak lagu baru sooo kita main tekan tekan je lagu apa yang rasa nak nyanyi. Pastu rasa-rasa tak best tukar lain. Gituu la sampai abes 1 jam. hahahhaa!

Muncung tuh coverr bowleyy?!! 

Bilik pun besarr gak. Boleh berlari-lari dalam tuh. Nak tidur kejap pun bowleyyyy. Eeeeii eeeii sopan nya budak ni nyanyi kaki atas meja. Tuuu dah tahap bosann dahh tuuu. Dah tak ada pilihan lagu terus layan lagu jiwang luahan hati nyanyian kristal. Haaa koo mampuu bawak lagu tuh?? hahhahahhaa..




Katakan TIDAK pada ROKOK !
hihihi ~



Jemput makan semuaaa!
Rugi tau bawak kita makan sebab selalunya tak habis. Heeee!! Ayam ni seketul je cukup. Kalau keluar dengan incik tunang boleh la dia habiskan, kalau dengan adik perempuan dia pun menggigil nak habiskan dia punya. hahahha! Tuu air miloo beli satu pun tak habis. ishh rugii je!

Macam mana pulak berat boleh naik padahal makan sikit. Kan?? ecececcecehhh! Yang ko bedal nasik berpinggan kat rumah tak nak cerita pula kan.. hahahha!

 


Mula berjinak pakai shawl walaupon nak memakainya tu agak rumit sampai jari ini tercucuk-cucuk jarum. Banyak sangat jarum nyerrr. hehh !
:)


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998