Monday, August 15, 2011

Dengar lagu raya lagi bagusss!

Aduhh aduhh aduhh !
.
.
.
.

Sakit betul telinga hari ni dengar orang komplen.
Bertubi-tubi komplen masuk telinga.
Sakit telinga dan sakit hati juga sebab kita ni AJK.
Ok fineee tadah je la telinga.


Yang tak tahan aku seorang pulak tu yang kena.
AJK lain mana mana mana??!!!!!




Nasib tengah puasa ni.
Sabar wawa sabar!
Baik dengar lagu-lagu raya. Kalau boleh pasang kuat-kuat sikit, telinga ni masih dengar orang cakap-cakap belakang hakuu ni. Haihh!!


Nah!!
Dengar lagu raya ni lagi bagus.








4 comments:

Munna said...

sabaq je lah...puasa kan.. =)

pagi td dgr lagu rya kat hotfm..huhu teruja sungguh nk rya...hihi

Chekgu Azrine said...

kenapa sis??

ar u ok??

Wawa_Nadwa said...

Munna :

ngh sabo la sbb tu dgr lagu raya. hehehhe!

Wawa_Nadwa said...

Chekgu Azrine :

smlm tak ok.
harini dah ok.

smlm bertubi-tubi org serang kita sbb tu down sgt.
tp harini dah kembali normal.
hee!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998