Monday, July 25, 2011

Walaupon harini gaji tapi aii sgt stress!!!!


Haaa tajuk je dah menjelaskan segala-galanya. Hahahhah!


Sepatutnya harini adalah hari yang mengembirakan semua sepatutnya tapi tidak bagi aku. Hahahhaha! Banyak noo gelak tuh. Saja nak sedapkan hati sendiri. ehhehehehe!!


Bank in kat akaun orang itu. Bank in kat akaun orang ini. Bayar deposit tu, bayar deposit ini. Ni semua nak kawen nya pasal. Lastttt sekalii tengok balance. Alahai! Sedih..


Hehehhehe!


Pastu gataii nak tempah kuih raya pulakss.
Haaaa masakk koo!
Takyah kuih raya la tahun ni, buh je gula-gula dalam balang. Ok tak?
muehehhehehe!!



Baju raya dah siap??
"Saya rasa kak, saya amek lepas raya la erk.."
hihihihihiii!!!





Nasib nak puasa ni dah jimat dah untuk makan tengahari.
Pphheewww!

Yeyy yeyy! Tak sabar nak puasa.. :)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998