Monday, July 18, 2011

Tak kesampaian nak mandi lauttttt !

Masa kat pangkor tempoh hari, masing masing semangat dah nak mandi laut. Laut nan membiru lagi indah takkan takmo mandi kan. Tapi sayang nya tidak kesampaian.. :(
Masa rafting harituh, mashal suruh kiteorang terjun laut dulu cuba terapungkan diri. Masa tu la baru tau yang laut itu curam dan mendap. Tu tepi baru bukan ke tengah lagi. Huii nasib pakai life jacket kalau tak tentuuu tengelam tak timbul-timbul. hehehehhe!

Masing masing bukan je pandai berenang jadi demi keselamatan lupakan je niat itu.
Disebabkan tak dapat mandi kita bergambo sahaja di pantaiii hokey. hehhee :)

Gegehh lompat !
Menikmati keindahan lauttt.. :)



Posing jangan tak posing !
Serahkan je kat aku bab posing. hahahha!


Mak mak budak dengan Anak anak dara !


Muka kecewa tak dapat mandi lauttt.. :)


Bila dah tak dapat mandi lautt, semua terjun k0lam la !
Rendam la sampai kecutt. hehehe!



1 comment:

Munna said...

alahhh ruginya xmandi kat pangkor! pantai pangkor sgt cantik kan? pasir putih n lembut je....rugi rugi rugi hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998