Tuesday, July 26, 2011

Peti Rahsia !!

Haaaa jangan taktau aku ada peti rahsia kat rumah tu. Pelbagai khazanah ada dalam peti rahsia. Dah lama kut tak buka, ntah tertiba hujung minggu lepas buka balik nak tengok apa ada dalam. Mana tau tertiba ada emas belian pulak kan. Hahhaha! Verangan je kooo kan. Hehehehhe! Nak kata harta pusaka memang taklah. :)



Nak tau apa ada didalam ini?????
Jeng jeng jeng!!
Taraaaa!

Harini engkoo taraaaa je la tak abes-abes. hehehehe! Wottt wwottt! Rahsia besar, rahsia kecik semua ada dalam. Rahsia ke? hihihi!! Taktau mana dapat peti ni, mama yang bawak balik kuttt.. :D

1. Nampak tak envelop hijau yang sangat besarr itu. Haaa tu first time dapat kad raya besar gitu daripada tettt. Hahah taktau napa simpan lagi saja buat kenangan sebab sampai sekarang masih tak dapat kad raya besar ituuuuuu.. :)

2. F4(band). Taiwan band yang femes dulu. hehehehe. Dulu kan ada cite "Meteor Garden" kat tv, dorang la hero-hero nya tu yang sanggup beli majalah tersebut. Bila pikir balik membaziaq ajeee.. hehehehhe!!

3. Diari hokey. Dulu kecik kecik duluuu gegeh tulis diari. Bila baca balik sumpahhh sangat kelakar. "eyh eyh aku ke dulu yang tulis nii.." duluuu taktau luahkan kat sapa jadi diari ini sebagai tempat lepas perasaan. kekekkekeke!!

4. Haaa dalam tu ada banyakkkkkkkkkkkkkk surat surat pemberian sahabat bernama AZURA yang dulu suka sangat bagi aku surat yang merepek-repek. Kalau tak silap masa tu darjah 5 kuttt. hahahaha! Tu entry lain aku cite ekk.. :)

5. Diari jugak! Seee.. Melambak diari aku. Yang tak tahan semua kawan-kawan punya birthday aku tulis dalam tu, satuu kelas kutttt. Tapi wishh nya id0kkk.. wakakkaka! kelakooo.. :D

6. Nampak gambo comey itu. Masa sekolah rendah tuu. Aku tak paham kenapa rambut aku senget. Dorang salah potong ke?? dah ler gigi takdakk.. heeeeeeee!! Dan duluu aii Penolong Ketua Tingkatan dalam kelas. :)



Haa next entry kisah surat dari seorang sahabat.

Bila tu tunggu je la..
:P



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998