Monday, July 11, 2011

Paintball

Aktiviti ini juga yang ditunggu-tunggu oleh aku dan semuaaaa orang. Yolahh tingin benorrr nak pegang gun tu kan. Tak sabar nak tembak orang haihhh! Dapat tembak orang ni terasa sangat la puass. Lagi-lagi nak tembak orang yang kooo nyampasss dan meluatt. Ada hokeyy. Hahhaha! Gile kejii kan.. :D

Tapi malangnya tidak dibenarkan berbuat sedemikiann. Hahaha. Banyak sangat pantang larang. Banyak sangat peraturan yang harus dipatuhi. Jadi kita ikut saja lahh. Alooohhaii!

Rasanya kalau takde peraturan, badan aku ni pun dah tentu banyak lebam lebam. hiks!
My Team ! Budak kat belakang tu orang kasi taklimat kooo merenung jauh kat mana pun taktau la. kekekkeke!Yeahhhh! Tercapai juga nak pegang gun ini. Mak aihhhh! Berat nak mampuihhh. Camne nak tembak niiiiiiii???? haha!

Ok apa yang pasti akuuuu taknak kena tembakk. hahahha. Tak lari pun takpe la. Janji takmo kena tembakk. Sakittttttt wooo!!
Cari dimana akuuu??

Kelakar hokeyy!! Aku memang takuttt nak tembak dan lari ke tempat lainnn. Peluru tu berduyun-duyun datangg. Aku tembak kat mana pun taktau la. Main tembakk je nak abeskan peluru. muehehehehe! venggongg tauu..
Ok dah kurang dengar tembak kan larii la ke tempat lain. Sekurang-kurangnya berpindah tempat la gak kannn.. :P

Tapi sayangnya team aku kalah. Ramai nooo yang kena tembakk. Tak kisah la kalah pun janji akuu tak kena tembak. Dapat main sekali je. Tak puasssssssss la main. Ni kalau main kat luar mesti mahal jadi peluang ni je la yang hadooo. Main FREE ! :)

Marshal kat sana segak segak haihh! hahaha.
Sempat lagi cuci mata..
:P




1 comment:

mEiZ SHA said...

xpenah try lg...best ni kan??
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998