Tuesday, July 12, 2011

Kalau berpacaran memang banyak pantang larang.. ewahhl!!

Kalau berpacaran jangan tunggu lama-lama
Kalau dah berkenan jumpalah ayah dan mama
Hantarkan rombongan meminang dengan segera
Kalau terlambat kekasihmu disambar buaya

lalalalalala~

Ok kumpulan aku sebulat suara pilih cadangan aku. Persembahan lagu 'Kalau Berpacaran'. tapi mula tu ada la sedikit konflik, ahh tu biasa la. Eyh best hokeyy lagu ni. Kalau buat sketsa lagi best tapi sayangnya takde team work antara kami. Akuuuuu yang semangat lebih yang lain biasa-biasa je. Taknak amek tau pun pasal persembahan malam itu. Tension betuii.

Malam tu aku tekad. Lantakkkk la korang nak buat persembahan apa. Jangan carik haku. Merajuk la kunun. Malam tu terus aku dengar "wawa mana?? wawa mana??" haaaa tau pun engkoooooooooo carik hakuu.. hahahha!
Terus tak jadi nak majuk. Kang yang malu kumpulan kita juga kan. Malam itu gak la baru nak berlatih ok. Senang. Aku bagi watak masing-masing pandai pandai la kooo berlakon atas pentas nanti. Alhamdulilah semua ok dan aii pun happy!!! :)
Sebelum gerak Pulau Pangkor lagi aku dah siap download mines one 'Kalau Berpacaran' ni. Kalau nyanyi lagi best kan. Tapi sayangnya penyanyi utama tak reti nyanyi la puloksss. Ke lauttt jadinya. Kira kita mimingg je la dari malu sendiri kan. Miming pun salah gokk. Kuat plak tu koo nyanyi. Hahhahah! Sabooooo je la wawa oii.. :)
Bila pikir pikir balik. Maluuuuuuuuuu nya la haiiii.. hahahha! Napa la aku sanggup buat padahal aii ni pemaluu gilerrr. Boleh?! Masa kat atas stage tu kan, mata tak pandang orang hokey. Melilau-lilau pandang atas je. hiks!Part Ana Rafali nyanyi tuu kunun kunun aku nyanyii la! Miming seperti biasa, nasib tak pakai mic sebab aku pun lupa lirik daaa.. Hehehe. Pasangan dengan adik Yusran, siap tukar-tukar spec lagi. Kheeelassss kooo berlakonn yusss. hahahhah!Bengang bengang aku pun siap bawak kain batik n shawl ok. Aku bagi je arahan kat dorang kena buat apa. Malam tu semua ikutt apa yang aku suruh. Kalau aku pun tak amek kisah agaknya camne la persembahan kumpulan kami malam tu kann. :)

Kain batik buruk mama pun jadi laaa.. hihihi!Walaupon takde latihan, main redah je pun dapat gak no 3. Hik hik hik! Kemain suka lagi dorang. Lagi terharu bila ada diantara mereka ucapkan 'terima kasih wawa' ! Tu je buat aku terharu h0key!! Idea sapa kan.. :)


Hamper sendiri bungkusss soooo dah taget nak amek apa dalam tuh.
hehehehehhehhe!




3 comments:

nUR_rOsALiNdA said...

Sempena apa ni dik?~

Wawa_Nadwa said...

nUR_rOsALiNdA :

team building opis kak.. hee!

Anonymous said...

online pharmacy for valium buy valium online paypal - diazepam valium chemical formula

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998