Thursday, July 7, 2011

Flying Fox !

Aktiviti yang dinanti-nantikan sangat adalah Flying Fox. Tak penah lagi buat mendalah ni jadi kita harussss cuba walaupun aku gayat tempat-tempat tinggi sebenarnya.

Nak tunggu giliran koooooooo kemain lama ye. Mula tu semangat berkobar-kobar nak buat tapi bila dah nak sampai giliran kita tertiba berdebar. Rasa nak terkucil adooo, rasa nak ter ERk ERkk pun hadoo. hehehehe!
Are u ready???!! Huii takutttt... hahaha!! Mengonggg. hiks!
Dah ler kena naik bukit untuk ke atas jadi penat tambah berdebar-debar. Pastu plak si abang-abang emcem kat atas tu nak kena kan aiiiii. "kami gantung kat tengah tengah erkkk??" heyyyyyyyyyyyyy jangannn laaaaaaaa. Terus dia tolak. cissssssssssss!!

Tengokkk! dah tergantung kat tengah-tengah tu. Orang lainn elok je landing, kita je sangkut. Mencikkkkkkkkk betuii! Sakit tangan kena tampung berat sendiri. Dorang suh lepas tapi takut nak lepaskan. Makin kuat aku pegang talii tuuu.. hahaha!
Yesss! berjaya jugaa.. :)
Memberi kata-kata semangat dan perangsang untuk rakan-rakan yang lain. Kemain riuhh bersorakk. hehehehehe!
Okkk bersediakah anda untuk seterusnya??? hihihi. EEyhhhh.. Sesedapp rasa je acik mohni ni tumpang sikuuu.. ceh!

Bugh0kk nya posing. kkekkekekek!
Sempatt! Masa ni kan aku gerammmmmmmmmm betul la si abang atas ni. Main tarikkkkkkkk je aku naik atas, tak sempat nak naik tangga lagi. Koooooooooo tau tak sakit aku punya tettttttttttt la ng0kkkkkkkkkkk! hahahhaha. Geram betul!!!!!!!!

Dorang pasang tak betul tau. Tak selesa dengan mendalah nii..
Sampai atas soh abang tu betulkan balik. Haaa baru tak sakitt. Apa laaa..

Haaa yang ni satu lagi. Aku hanginnnn betul tau. Agaknya mulut ni bising je kat bawah kut kan, sampai atas tu dorang kenakan aku. Orang lain senang dan kejap je h0keh. Aku ni berejammm kat atas.

Elokkk je ko goyang-goyang kan tali tuh. Memang mulut ni membebel je la kat atas. Pastu jerittttt ketakutan. Lagi jerit lagi seronok plak dia goyang kan.. cissss!!
Bismillahhirahmanirahimmmm.. Takuttt! :)
Yesss! Habis dah aktiviti panjat memanjat ni. Padahal dua benda je nak kena buat tapi nak tunggu giliran kooo kemain berchentaaa kan.. hehehe! :)

Abang marshal semua segak segak haiii.. Cakap pulakk utara, sedap je telinga ni dengarr.. hekk!

Ok entry paint ball satgi naaa.. :)




2 comments:

Chekgu Azrine said...

sekali sekala dapat buat aktiviti mcm ni best gak sis

Wawa_Nadwa said...

Chekgu Azrine :

best gak.
bila lg nk cuba kan..
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998