Thursday, July 14, 2011

First time masak laksa. Sedappp!!

Alahh!
Malas la nak puji diri sendiri kannn.
First time masakkk, jadiii pulaksss tuhh uollsss.
Sedap?? Op cozzzz la sedap.
Muehehheheh!!


Jumaat lepas aii MC, tak berapa nak sihat. Tapiii kan.. Gegehh hokey masak laksa walaupon tak sihat.

Jadii tengahari jumaat tu kasi adik dengan abah makan laksa je, nak makan nasik makan kat luar. hehehe! Tertiba abah makan "kakkkkk, kuah dah sedapp tapi laksa ni kenyalll laaa kakkk.." alamakkk!! hampeh tul tauu. Tak masak plak. Yela sorang dah nak gi sekolah, sorang nak gi solat jumaat tuu nak cepat punya pasal jadi kenyal tuh. hahahahhaa!

Adik pulak "kakk.. sedap la. Koo boleh berniaga ni kakk.." Tak agak-agak ok soh berniaga laksa. hehehe adik adikk. :)

Gambar adalah hasil carian incek google. Ya Rabbiiii.. Lupa betul nak amek gamboo. Time masak jadi tak pulak koo nak amek gamboo kan. Hihihihii!!

Update lambat loh.
Tadi gi putrajaya lihat mungeeeeeee.
:)





2 comments:

atty's said...

kiranya dah pass ler tu..nanti open house leh buat lagik

kathy jem said...

mcm sedap jer laksa wawa masak.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998