Friday, July 1, 2011

Bertahun tak pegang raket tapiiii..??!

Bertahun tak pegang raket.
Main saja-saja pun haremmm.
Tak training.
Terus lawan badminton.
Perghhhhhhh! Berani betul budak neh tau.
Hahahhaha!
Berposing dengan raket orang ye. Pinjam hokeh. Dah kita ni bertahun tak penah main, raket pun memang tak ada lah. Masa nak main tu mengagauu cari raket orang, nasib ada kalau tak yang lain menang tanpa bertanding. Hiks!

Kata mereka "alahhh! ko pukul je la.. tak cukup orang ni. Tau main atau tak, takpe. Kita kita je pun.. nak malu buat apa.. bla bla bla"

Bila pikirkan budak ofis je tu yang main gak tuh, saja suka-suka. Heeeeeeee!!

Penat okey. Semput aii tau! Yang perempuan main single. Dah la single set 21-21. Bapak punya lamaaaaa. Pastu ngaduu kat penganjur bahawa kami insan yg lemah ini tak larat nak main lama. Mintak main 15-15 jerrrrr. Hahah! Kalau boleh 5-5 cukup! Bukan nk menang sangat pongg! hahahhaha..
Kira hebat gak loh sebab dapat no 3. Pemain perempuan pun ado 5 orang je pun. hahahhaha! Lihatlah kami yang comey ini. Walaupon basah lencun, berpeluh ashemm tapi muka masing masing tetap maintain cun! tu penting. heeeeeeeeeee!!
Keesokkan hari nya. Badan kooo sakit sakit dan tak leh gerak dengan pantas. Waduhhhhhhhhhhhhhhh!! Itu padahnya kurang bersukan. Sekian.. ;)
Pergi kerja masing masing jalan kengkang Macam baru lepas beranak.
Huduh betuiii. Muehehhehe!




1 comment:

Puan Capa said...

muka busuk masemmmmmmm..posing mesti cute..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998