Monday, July 4, 2011

Bermandi manda yukk!

Cuti sekolah lepas, biasa la adik-adik nak ajak jalan pun kat akak dia ni je la. Nak ajak abah masing masing takut. Hahahah!

Dah le masa ni aku baru balik china, penat pun tak hilang lagi tapi demi adik adik redah je lah.
Oh anak angkat aii pun ada. Budak kecik tu paling excited padahal kooo asma kan. Aku pun baru tau bila dia tidur kat rumah. Pandai dah buat sendiri.. :)
Orang dah ada anak dia jadi kena siapkan anak dulu. hik hik! Sebelum keluar rumah aku dah bagi makan nasik lemak kenyang kenyang pastu datang mandi je. Nak bawak bekal nasi dah abes walaupon tawar. hahahha! Klik SINI cerita nasik lemak!!
Berskirt bagai padahal dalam dah siap baju mandii.. Pandai koo kan!
Mari kita mandi yukk! Aku takde mandi pun, berendam je sambil cuci mata. Kat belah sana ada la beberapa orang lelaki berbangsa india mandi hanya berspentot. Waduhh! kalau cantik takpe gak. Pehlishh la tak pasal-pasal anak aku tengok tauu. hehehehhe!!
Kena sentiasa pantau anak aku tu. Risau kang sesak napas kang sapa yang susah. Anak orang tu woii!!
Lepas kasi dorang ni mandii kita balik.. Balik la adik adik. Kakak mu ini sangat penat!

Ok. Puas hati dak kecikkk!! Mula nak hantar dia dulu, dengar kata nak mandi sungai terus taknak balikk.. pandaii erkkk!!

Ok abes sudah entry ini.. entry nak cepat !! hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998