Wednesday, July 13, 2011

Berakit rakit ke hulu.. Berenang renang ke tepian!

Berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ke tepian, bersakit-sakit dahulu, bersenang-senang kemudian. Maksudnya adik adik bersusah payah terlebih dahulu untuk mendapatkan kesenangan pada kemudian hari yerrr. :)

Entry kali ini takda kena mengena pun dengan peribahasa diatas. Hik hik hik!

Aktiviti untuk kita harini adalah rafting atau bahasa melayu nya berakit. Oh! aktiviti ini bagi aku adalah sangat mencabar kerana aii sangat takutkan lautt.. Uwaaaaa! Serammm nyerr!!

Takut bukan sebab apa. Aku ni tak pandai berenang. Walaupun dah pakai safety jacket tapi tetap takutt tenggelam. Hahahha! Jadi sebelum memulakan berakit ni dorang suh kita turun dalam air dulu, belajar timbulkan diri. Ehh eyhhh aku timbul dengan jayanya.. Sila jgn ketawa ok.. :)Ok!!! mari kita mulakann.. Muka takuttt tuuu!! hihihi.. Dah la takut, risauu pun ada. Risau legamm. Hohohohoo!!
Aku ni adalah memberi sokong padu kepada rakan-rakan yang lain. Jerit bagai nak rak, bagi kata kata semangat. Sekali orang sebelah "dah la wa.. takyah la jerit. Sakit telinga aku ni.." hahahhaa.. Cis! Kuang hasem tau penat aku jerit.. heeeeeee!!
Mari kita lambai tanda kekalahan.. muehehehheheh!! Dah tau akan kalah jadii kita relaksss aje.. :)
Tempat ke 4 ! Penat je aii jerit dan penat je orang sebelah kena makiii.. hahahaha! Melecet lecet tangan dorang duk kayuhh. :D

Besttt sangat! Sebab aku duk tengah tengah hanya menikmati keindahan lautan. Yang sebelah bagai nak rak berpeluh bagaii dok berkayuh. Hihihihhhihihi!!





1 comment:

lily lotus said...

bestnya sis ;) akak teringin sangat tapi takut! hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998