Friday, June 17, 2011

Penternak HAMSTER yang berjaya !

Taktau nak gambar kan perasaan neh.
Happy ke tak erk??!
.
.
.
.
.

Adik perempuan aku baru je SMS..
"Kak.. Puteh ko dah beranak 5 ekor"


Hahhhhhh???!!!!!!!!
Mak aihh! Dah jadi zoo hamster kat rumah tuh.
hahahahhahahha!


Mula-mula bela jantan betina = 2 ekor !
Beranak = 6 ekor
Beranak lagi = 8 ekor
Pastu yang anak dia beranak plak = 5 ekor



Mari kita belajar mengira ye kawan-kawan.
Berapa????


ye betol!
21 ekor kesemuanya.


Tahniah Wawa !
Anda seorang penternak HAMSTER yang berjaya.


Wuwuwuuwuwuuw!!






5 comments:

Puan Capa said...

bagi kat akak dik..hehehe

Munna said...

kalau kambing kaya dah....kalau hamster?? erm...alahai^^

Wawa_Nadwa said...

Puan Capa :

ckp je nak bape?
nak sume pun sy leh kasi kak.
hahhahah!

Wawa_Nadwa said...

Munna :

itu la psl munna.
cane ni??
cane nk kaya??

Bulan Bintang said...

anak dia buat ngan sapa? hahahha hebak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998