Wednesday, June 1, 2011

Dottie Beranak Lagi !!

Rasanya bulan April lepas baru je Dottie beranak, semalam beranak lagi. Huhuhu! Sebelum ni hanya 6 ekor dan kali ini ada 10 atau 11 ekor cam tuh la. Cer kira ada berapa banyak anak hamster yang aku adooo?? tak ke dah buleh buat zoo hamster kalau gini. Hehehehhehe!
Member ofis dah pesan awal-awal yang hamster ni kuat beranak. Mula-mula memang excited, dah banyak sangat anak dia tak larat ko nak jaga. Memang betul la. Banyak sangat la pulak. Sapa nak bela angkat tangan!!!!! Nak kasi ni. hahahahhah!Malam sebelum dia nak beranak memang dah nampak gelisah. Setiap malam kitaorang adik badik memang bawak keluar hamster kasi main. Bila pegang mak hamster ni berat dan scan memang ada baby dalam perut. Scan sendiri la weyh! Hebat tak? Cuma tak dapat pastikan berapa ekor dan jantina nya. muehehehehhe! :)

Mama pun asingkan dalam sangkar yang lain. Esok, selamat bersalin ! Mak bidan nya adalah adik perempuan aku. hiks!6 ekor anak hamster yang lahir bulan April lepas dah besar sekarang dan makin comey. Geram ok. Bijak bijak semuanya. Nak kasi orang tak sampai hati, sayang woooo!

Yang 11 ekor ni rasa macam tak terjaga dah. Hahaha. Siap pesan kat adik lelaki aku "adik, kalau kawan-kawan adik nak, bagi je la. Semua pun takpe.." hehehhehe!


:)

pstt pstt! cerita gi china nanti aii update ye. Tunggu gambar!!! heee..




2 comments:

Anonymous said...

yewww...

Bulan Bintang said...

kiranya hamster awak beranak ada gak gap dlm beberapa bln. kita mcm xsampai sebulan beranak agi hahaha hadoiii tu la gatai p letak kat jantan.. mmg selamat la hiksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998