Saturday, June 11, 2011

AF kali ni takde saingan !

Update :

Cop cop! Konsert final ahad ke?? Ingatkan malam ni. Hehehe!
Aku tak rasa nak tengok pun sebab peserta kali ni macam takde saingan. Yang nampak hebat pun HAZAMA je kan kan kan!! Yang lain biasa-biasa aja. Suara bleh tarik tinggi pun si Fina.


Korang dah dapat agak siapa juara AF9 ni tak??
:)


1 comment:

alamanda said...

hazama!!!!
hihihihi.
tp kalau fina lg suke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998