Tuesday, May 10, 2011

Wedding @ Shah Alam !

Sebelum nak cerita apa-apa, kita wish dulu kat pengantin yer..
"Selamat Pengantin Baru Farah & Fikri" :)
Sama cantik, sama padan! Mereka sangat suweet! :)
Alkisahnya.. Aku ni tekad gi kenduri ni sorang-sorang, wakilkan mama dan abah yang tidak dapat hadir. Caya tak? Perghh, aku sendiri tak percaya ok. Ish! gila lah.. hehe. Kira redah je Mengharapkan Incik Tunang tunggu kt kenduri itu nanti sebab itu adalah kenduri kahwin sepupu beliau. Rasa kalau orang lain ni, kalau sorang kompemm tak pergi dah. hiks!

Tekad sangat nak pergi sendiri sebab kalau incik tunang yang jemput dah tentu aku dok tercangukk lama sorang kat situ kan. Jadi kalau gi sendiri buleh balik awal.. hihihi!

Aku takat shah alam, walaupon tak berapa hebat jalan disana kira buleh lagi la. Kooo ikut je seksyen berapa. Sesat sampai uitm je, pehtu terus jumpa. Oh terer nya shayeee!Tapi tak berapa nak bestt nyaaaa. Sesudah sampai nya aku di sana, tepon Incik Tunang plak kat abg ipar dia. Sooooo kalau call sapa jawab?? Nak carik dia macam mana?? dan apa yang engkoo takutkan adalah menjadi kenyataan.

Dah la sorang, takde sapa pun koo kenal. Jadi macam orang b**** pun adooo. Dengan cuaca yang agak panas, hati pun jadi panas gak lah. Hahhahaa. Sabooooo je lah. Rasa nak nangis pun ada.. hiks!

Bila dah jumpa pakcik ni takkan nak "hey sayang awak gi mana..??" oh takdak makna nya. Hahhaha. Sangat hanginn haku ~Senyum adalah terpaksa. Sekian. Hihihi! Masa ni takde pisah dah. Berkepit je la koo. Biar la apa orang nak kata. Janji aku tak sorang lagi dah. Heeeeeeeeeeeeeee!!!

Pelik la aku ni. Napa la berat mulut sgtttttttttt ni. Okeh, tak buleh paksa diri untuk berborak ye. Kang taktau apa yang diborak kan. Aii sangat susah nak berborak dengan orang yang tak berapa nak kenal. Oh mencik~
Minat sangat pelamin dia. Simple n nice!
Bersama adik Incik Tunang.
Amek berkat!
:)
Adik badik n macik Incik Tunang ! :)
Sangat senang dengan makteh Incik Tunang (baju purple). Peramah. Kita yang masih janggal ni pun rasa selesa sangat ~
Harap dapat bertemu makteh lagi..

Takmo gi kenduri sorang sorang dah.
Muehehehhehehhe!!




2 comments:

Hezesuze said...

lambat sgt uols dtg kalo tak leh comolota ngan akak hehehehe

Wawa_Nadwa said...

Hezesuze :

akk tu blk awal sgt.
huh!
hahahha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998