Wednesday, May 4, 2011

Jogging dengan semangat nya.. yeahh!

Ok rasanya tahun ni adalah buat pertama kalinya aku jogging. Caya tak? heh heh heh. Kalau tak, tahun lepas semangat jogging berkobar-kobar lepas tu hilang terus semangat tuh. Hilang ntah kemana pun taktau la.

Kini, semangat tu datang semula bila berat ko agak-agak nak naik. Hiks!

Lagi lagi ada pula teman kan. Rasanya dari tahun lepas "wa.. kita tiap hari isnin gi jogging nak tak??" yang menjawab pon okeyyyy sesajor. Tapi tak penah nak jadi, ada saja hal nya. hihihi!

So minggu lepas jogging juga walaupon cuaca tak berapa baik. Baru lepas hujan jadi takde la panas sangat. Ok mula-mula kita main main dulu ek..Sebab apa tempek kartun tuh? Adeh! baru sedar drumstik dan vont besar. hahaha. Malu kat Kak Yanti yang anak dah 2 tuh. Maintain jer. Toing toing!!Neh muka penat berlari. Pergghhh! muka relaks je, saje je nak bagi nampak peluh tapi tak nampak plak dalam gambo. heh!

Baru 1st round ni tapi penat toksah cakap aaar! "waaaa.. cukup la seround ni waaa.. permulaan takleh over sgt.." ok je. Memang nak s0mput dah den ni haaa. Nasib kak yanti tak ajak sambung jogging lagi. Dah gigil kepala lutut. muehehehhehe!

Keesokkan hari nya. Masing masing jalan kengkang je. Satu badan sakit. Hohohoho. Hambekk koo! Jarang bersukan gini la jadi nya. Yang aku plak seminggu gak lah kaki ni nak elok. Alahai nasib badan.. hiks!
Incik tunang sibuk ajak main badminton. Aduyaii! bukan taknak join tapi takut banyak pukul angin je. Sebab tak dapat bezakan angin dgn shuttlecock. Maluuuuuuuuuuuuu je nanti. Taktau nak sorok muka kat nerr.. Keh keh keh!



2 comments:

TIna Rafiena said...

hehehehe..pastu sengal2 lak badan ekk..hehehehehhehehheheheeh..:P

Wawa_Nadwa said...

Tina :

hehhee tu la psl.
sakit satu badan..
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998