Friday, May 6, 2011

Jangan cakap TAK SUKA nanti..??!

Duluuu..

Selalu cakap "ish tak suka la laki merokok. Adui busuk! Eii tak suka, tak suka, tak suka" Haaa sekarang tak suka tu la yang ko dapat. Hahaha. Alahai apa la nasib..



Duluuu..

Ha yang ni lain sikit. Suka ikut boipren gi main futsal. Perghh! nampak bergaya sungguh bila dia berlari kejar bola, cekciiii. Pheeewwiitt! Terus ngaku "oh dia boipren sayaaaa.." Getikk! Tapi sekarang tak suka. Sebab nanti bukan pandang boipren sendiri, tapi pandang orang lain. Cane??? hihihiiiii.. huhuhuhu!!



Duluuu..

Banyak la tak suka itu, tak suka ini. Dah tentu mesti nak yang TERBAIK, yang TERMACHO, yang TERDENGAR cakap dan lain-lain. hihihi! sebab ex-bf d0lu-d0lu semua dengar kata. Bukan queen control tapi untuk kebaikan. haha! Sekarang!!!!!!!!!!! memang tak lah. Satu koo cakap, sepuluh dia jawab. Haa hambekk! Malas nak layan.. =P



Duluu..

Selalu cakap "awak kena terima saya seadanya.." perghh! Kalau tak leh terima cari orang lain, Dulu bajet saham tinggi wooo. Tu berani cakap camtuh. Sekarang tak berani cakap dah, takut tak laku. hahaha! haa gitu! Sekarang kena batang idong sendiri balik "awak kena terima saya seadanya.." Jadiiiiiiiiiiiiiiii nak tak nak terpaksa la koooooooooo temankan laki kooooooooooo gi amek nyawa. Merokokk laaa!! Cis.. yang ni cukup tak suka. Nak buat camno redhoooo je la. (~_~)


walaubagaimanapon, ai tetap sayang yu!
cuma yu je tak sayangkan diri sendiri. hehh!



2 comments:

kathy jem said...

hehe..slalu mcm tu la kalo apa yg kte tak suke, itu yg kte dapat.. ;)

Wawa_Nadwa said...

kathy jem :

biasa la tuh!
hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998