Wednesday, May 18, 2011

Comey rasa mau kunyah !

Selalu kalau tengok budak comel yang tembam mesti rasa mahu cubit cubit je kan. Kali ni boleh tak, kalau geram rasa nak geget atau kunyah plak?? Hehehhehe!

Si Farhan ni kan pipi dia ni makin labuh plak tengokk.. Geram tol kat pipi tuh! ;)Mari lah tengok kita posing bersama baby Farhan.. hik hik !
Bulat nya mata dierrrrr!! :)
Nasib mama dia depan mata, kalau tak dah geget senyap senyap. Hiks!
Ada gaya mummy penyayang tak?? Hehehehe!
Tu tenung baby rasa nak kunyah je. Peha tu dah nampak peha ayam dah. Heeee!!
Eh!!
Yang belakang tertiba interprem lak..k a m i !
Senyuman sepesyenn!
kata anak beranak. Ko adoo??
hik hik!

Kalau soh jaga farhan ni, aiii relaaa!
heeee!!

4 comments:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

ok! ada gaya! hehe

Rashid said...

ermmmm .. sesuai dah ..

Wawa_Nadwa said...

SyAfaWaNi ♥‿♥ :

gaya mmg ada dah!
hehe!

Wawa_Nadwa said...

Rashid :

sesuai ape?
:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998