Friday, April 22, 2011

Selamat Pengantin Baru Tina

Pengantin baru ke? Haha. Yela ai memang suka perap cerita cerita gini. Dah 2, 3 minggu 2, 3 bulan baru nak publish. Hehe. Ni kenduri yang ke berapa ntah aku pergi kat Wisma Sejarah ni. Member semua buat kenduri, pilih dewan ni sesajor. Bagus gak senang akak yang buta jalan ni nak pergi. Hehh!

Kira sempat lagi la nak ucapkan
"Selamat Pengantin Baru buat Tina dan Suami"
Bersama Anor. Sebelum kenduri ni, ntah tiba-tiba je minah ni call. Rupanya nak saing pergi sekali. Kalau tak memang agak susah mahu dapat panggilan daripada beliau. Hehh!
Angkut sekali adik perempuan. Nak tayang la ai ada adik perempuan kan. Hehe! Padahal ajak teman, gila koo la gi sorang memang tak sampai la.. =P
Tema biru turquoise.
C a n t e k!
Bagai pinang di belah-belah!
Tina semenjak kawen ni, badan dia naik betui .
Senang hati katanya. hiks!
Ok amek berkat ye!
Masa ni mulut dok tanya Tina. Camne nak buat ni. Kena buh ape dulu. Yang si Tina yang ajar kan. Boleh?? hehehehhe!
Agak jauh nak salam dengan pengantin. Nasib tak tersungkur depan tuh! Sampai tertonggeng tonggeng nak salam. adeh!
Haaa.. ni harus bergambar sama. Bukti bahawa aku datang ke majlis beliau. Hohoho!
Dan gambar terakhir bersama Dini. Anak dak opish!
Sekarang jadi konpius nak bahasakan diri 'akak' ke 'aunty'.
hahahhaha!

Sekarang kalau takde keje je mesti google pakej perkahwinan. Cantek cantek pelamin n baju. Harga pun, huiiii tersedak tengok. hahahha!




1 comment:

Tina Rafiena said...

ahahahah wawa...wawa...baru tau ke badanku berisi..heheheheh....:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998