Wednesday, April 20, 2011

S t r e s s !

Ok sekarang banyak stress!
So entry untuk hari ini adalah STRESS!!!!
Mana tau lepaskan kat sini stress boleh kurang ke kan.
hehehehe!


~_~


S t r e s s .
sebab kira berapa hari lagi gaji. Napa sejak dua menjak asyik lari bajet je. Nak kata shopping, idok le puloks!



S t r e s s .
kerja tak banyak. Itu juga membuatkan aku stress. Boleh? Sampai berzikir kat bos soh kasi kerja. Dia pun stress dengan aku ashik minta invois je nak wat payment. Hahhaha!



S t r e s s .
dengan baju aku sekarang semua ketat. Adoi! Aku yang makin besar ke atau baju tu makin kecik. Macam tak logik la plak. aisey!Bila kata nak diet, budak opis marah kata aku kuruih! so camne??



S t r e s s .
pikir camna nak carik duit untuk belanja gi obersea bulan depan. Ok bukan senang dapat gi sana ok, jadi perlu ada duit belanja dengan banyaknya. Hihihi! Pala hotak ingat shopping sesajorrr kat sana nanti!



S t r e s s .
sebab taktau camne nak gi kenduri kawen member kat johor hujung bulan ni. Kirim hadiah je kang!!



S t r e s s .
sebab kereta perlu diservis waktu orang tengah sesak.



S t r e s s .
sebab nak makan macoron tak dapat dapat. Boleh? Hahaha. Shian tau nak makan macaron RM18 pun kena tunggu gaji. Nape begitu????





Ok itu je kisah S t r e s s untuk hari ini. Rasa tenang sikit sekarang.
sekian!







8 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Jangan selalu stress, nanti cepat tua.... Mana yang lambat nak dapat atau rasa tu, apa lagi, inilah tugasan partner tempohari kan... Mintaklah belanja... Hehehehehe... :)

kakyang .. said...

kite yg baca ngan komen ni pun dah rasa stress jugak bila tengok banyak sgt perkataan stress ..
hehehe ..

pelan2 kayuh, k ..

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's Spot :

ye baiklah.
tak stress dah.
hahha!

ape tu tak bape nk phm.
heee!

Wawa_Nadwa said...

kakyang :

haha!
oh stress gak ek.
ok ok tak stress dah!

ChiLaBaey's Spot said...

Kan dah ada tuneng.... Mintalah dia belanja... Mesti dapat punya... Hehehehe... :)

kathy jem said...

Bagus cara wawa menghilangkan stress..hehe =D

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's Spot :

masalah tak dpt tuh yang bertambah STRESS tu pakngah.
hahahhaha!

Wawa_Nadwa said...

kathy jem :

bgus kan.
belog ni kan belog kita so kita bleh lepaskan kat sini je.
hehe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998