Tuesday, April 19, 2011

Nabil Terbaekk!

Masa MAHARAJA LAWAK mula dulu. Aku punya eksited nak tengok Jozan. Yela bila tengok mereka jadi host tuk raja lawak, sangat la lawak gile babeng ok. Tapi sayang persembahan mereka minggu ke minggu tak sehebat Nabil. Nabil sangat kreatif dan penyampaian dia tu kita sendiri tak terpikir yang dia nak buat gitu!

C'mon la Jozan. Ramai minat korang termasuk aku jadi buat lebih lawokk daripada nabil kalau tak abess la koranggg. hehehe!

Sepah pun kelako gak. Tapi nahh tengok Nabil lah..




Yang bleh gi final rasanya Nabil, Jozan dan Sepah! Yang patut keluar tak keluar keluar plak. aduh malu nak tengok. hahahha!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998