Thursday, April 14, 2011

Header baru bulan APRIL !

Title tu macam nak tukar tiap tiap bulan je kan. Hehehhe!


Dah beberapa kali dah tukar header belog neh.
Tak terkira banyak nya.
Bosan je tukar, bosan je buat baru.
Nak buat yang paling meletopp tak jadi jadi.
Jadi buat yang ala kadar sahaja dan sedap mata memandang.
Tak gitu??

Rasa cam tak berapa puas hati dengan header ni.
Nanti kita buat baru ekk.. kekekekke!






6 comments:

Cik Wanie Ghani said...

wpun simple,
tapi tetap cantik,
akak suka:)

Joran Utama said...

biar begitu ..baru classsss..

PutRee SeJiNjaNg said...

salam kenal...

suka nengok header tu...simple but nice...:)

Chekgu Azrine said...

cantik sangat!!

Rashid said...

ermm .. comelnya. anak gadis saper le agaknya ni? Dah berpunya ke dia?

pssttt .. kalau belum berpunya nak masuk ..







opss!! bila amati amati .. cam kenal je ..

cik kumbang said...

nice...
simple and CUN hihi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998