Friday, April 1, 2011

Dagu Berlapis Macam Kek Lapis Sarawak

Cukup panjang tak title tuh??
Ok Bagus!



Oi macik ni..!
Makan tak pandang kiri kanan.
Hahahhah!

Tunggu entry celebrated birthday abah mama k..Selamat Berhujung Minggu!!
.
.
.
.
.
.
.
Dagu tu dh macam nak belapis dh tuh.
Oh tidakkkk!!

Perasaan je tuh. hiks!

Pipi tu memang dah takleh buat ape dah. Tambah plak dagu kena jaga dari sekarang. Kang jadi cam pipi baru tau. Kekekkek!



3 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Baru satu lapis... Lagi 5 menanti... Hehehehe... Gurau2 jer yer Wa.... :)

Puan Capa said...

eh.comel la tu!akak ada 10 lapis.haha

ratusiput said...

em iskk maintain lawa lg ni... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998