Tuesday, April 12, 2011

Berjinak-jinak dengan SHAWL

Ok!
Sekarang aku sudah mula berjinak-jinak merpati dengan SHAWL.
Walaupon adakala nya terserlah pipi bulat, ah pedulik kan!


Sekarang macam taknak usik dah tudung ikin tu.
Ceh! belagak. hahahha!
Pakai juga.
Time pi kerja je.
Senang!
Sarung!
Jimat Masa!
Lebih tepat lagi MALAS sebenarnya. Hek hek hek!

1st time pakai. Terserlah bulat ok!Untuk pengetahuan, aku hanya ada 2 helai shawl je. Hik hik!
Kaler hitam n grey! Kalau tgk aku pakai kaler lain tu, paham-paham je la sapa punya. huhu!
Shawl ni beli kat MAHA booth Rina Salleh juara gadis melayu tuh. Sekarang nak jumpa jenis yang camtuh susah nak dapat. Semua jenis kain apa ntah tak lembut macam shawl aku nih.

Soo ko akan nampak aku pakai shawl hitam sesajor. Harap Maklum. Hee hee~!!Terkini!
Gitu je la fesyen yang dia tau. Sampai la dah bosan nanti baru tukau fesyen lain plak.. Teruk betuii!!



5 comments:

azrin_zelina said...

macam mana ng bg anak tudung tu nampak runcing jer???saya pakai bulat la muka

viruspadu said...

cunnnnnnnnnnnn sangat

Wawa_Nadwa said...

azrin_zelina :

oh! belakang inner tu awk tetas sikit baru nmpk runcing..

=)

Dinda Iva said...

iva pon pakai shawls dan bawal je skrg ni..tudung sarung memang xbanyak..ala wawa tembam pon cute takpe..hehehehehe

PutRee SeJiNjaNg said...

lawa arrr....sesuai sangat2..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998