Thursday, April 21, 2011

Berbuka berdua

Ok ok taknak buat entry s t r e s s dah sebab ramai yang stress bila membaca entry itew. Hik hik hik! Jadiiii kalau taknak stress maaii maii maii la tgk muka akak yang agak innocent ni. Ececcece! innocent kew? muntohh!

Muka orang berpuasa memang gini.. haha!
Hari tu kan bising kat belog ni nak berbuka puasa makan apa kan kan kan. Dah kooo teringin ayam penyet, jadi berbuka la dengan ayam penyet. Sekarang dah tak susah nak cari restoran ayam penyet sebab kat Ampang dah melambakk. Sedap gak! Auww ai like..

Puas makan. Ayam yang garing, makan dengan nasi panas bersama sambal yg pedas gila.. Perghhh memang terbaek meleleh aiyak idong, pedas nye pasal. haha! lepas makan toksah cakap la.. Tersandorr kekenyangan!
Kami puasa berdua. Jadi berbuka harus berdua. Yang lain takyah sibuk sibuk nak ik0t. Hihihi! Balik kerja. Mandi. Terus siap siap bertelekung bagai, duduk atas sejadah tunggu azan sambil memegang air masak segelas. Buleh gitu??

Kalau korang dapat tengok keadaan kami masa tu agak kelakoo gile babeng ok. Kitaorang pun gelak sampai keluar aiyak mata kelakoo tengok antara satu sama lain. Kesian betoii!

Dak ni plak bila orang kata nak belanja dan dan "kak.. aku teringin la makan ciken chop.." perghh kooo. Takda takda aii tetap nak cari nasi gak, biasa la aku kan. Tekak melayu ofcoz cari nasi. Lain hari makan ciken chop ok. ihihihihihih!

Ok nak gi bekpes jap. Kalau tak bekpes dulu aku takleh fokus nak buat keje.
kekekekke!




1 comment:

mEiZ SHA said...

feveret shaye juga..:)
pedas tp enak..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998